Sık Sorulan Sorular

Mobil Bankacılık nedir?

Mobil Bankacılık, bankacılık işlemlerinizi mobil cihazınızdan gerçekleştirmenizi sağlayan akıllı telefon ve tabletler için geliştirilmiş bir uygulamadır.

VakıfBank Mobil'i kimler kullanabilir?

Bankamız İnternet Bankacılığı kanalını kullanan tüm bireysel ve ticari müşterilerimiz, uygulamayı cihazlarına yükleyip, gerekli aktivasyon aşamalarını cihaz üzerinden tamamlayarak VakıfBank Mobil’i kullanabilirler.

VakıfBank Mobil'i nasıl aktifleştirebilirim?

Müşterilerimiz VakıfBank Mobil’i cihazlarına yükledikten sonra, müşteri numaralarını ve Dijital Şifre’lerini kullanarak, kart ya da kimlik kartı bilgileri aktivasyonlarını tamamlayabilirler. Daha önce VakıfBank Mobil’i kullanmayan veya şifrelerini hatırlamayan müşterilerimiz “Dijital Şifrem Yok/Unuttum” adımından yeni şifre alabilirsiniz.

Yurtdışında da Mobil Bankacılık'ı kullanabilir miyim?

Mobil şebeke veya kablosuz internet bağlantısı bulunan her yerde VakıfBank Mobil'i kullanabilirsiniz.

Mobil Bankacılık ile hangi işlemleri yapabilirim?

VakıfBank Mobil'den yapılabilen işlemlerin listesini görmek için lütfen tıklayınız.

Mobil Bankacılık ile yapılan işlemlerin masrafı nedir?

Mobil Bankacılık işlem masrafları, İnternet Bankacılığı ile aynıdır.

Mobil Bankacılık ile yapılan işlemlerin limiti nedir?

İnternet Bankacılığı için belirlenen güvenlik ayarları ve işlem limitleri Mobil Bankacılık için de geçerlidir.

Mobil Bankacılık cihaz izinleri nedir?

Cihaz İzinleri

Güvenliğiniz için VakıfBank Mobil Bankacılık uygulamasının dolandırıcılık işlemlerinde kullanılmasını engellemek ve uygulamaya sadece size ait cihaz ile giriş yapılmasını sağlamak amacıyla izinler talep edilmektedir. Tarafınızca verilecek izinler, telefon rehberinize veya diğer kişisel bilgi ve dokümanlarınıza ulaşmak amacıyla kullanılmayacaktır. İzinler ile ilgili detaylı bilgi aşağıda yer almaktadır.

  • Telefon izinleri: VakıfBank Müşteri İletişim Merkezi’ni uygulama üzerinden arayabilmeniz,
  • Konum izinleri: “En Yakın VakıfBank” ekranında en yakın şube ve ATM’leri görebilmeniz,
  • Google servislerine erişim izni: En yakın şube ve ATM’leri Google Maps üzerinde gösterebilmemiz,
  • Ağ bağlantıları ve WiFi bağlantı izinleri: İnternete bağlanarak uygulamayı kullanabilmeniz,
  • SMS okuma izni: SMS ile gönderdiğimiz şifrelerin otomatik girilerek doğrulama yapılabilmesi,
  • Fotoğraf/Medya içerikleri izni: Uygulama performansını artırmak için uygulama içerisindeki görsellerin telefon üzerinde saklanabilmesi,
  • Kimlik izni: Google servislerine erişmek ve Cep İmza bildirimlerini iletebilmemiz için gereklidir.
Mobil Bankacılık ile ilgili yaşadığım sorunlarda ne yapmalıyım?

Mobil Bankacılık ile ilgili istek, öneri ve sorunlarınızı www.vakifbank.com.tr de yer alan VakıfBank Sorun Çözelim adımından veya 0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezi'nden iletebilirsiniz.

Mobil Bankacılık’ta yer almayan diğer bankacılık işlemlerinizi İnternet Bankacılığı, 0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezi ve şubelerimizden gerçekleştirebilirsiniz.